29 Kasım 2013 Cuma

KUMAŞ KOLAJ

Daha önce balkonda kullandığım sandalyelerin kumaşlarını değiştirmiştim.  Çok beğenerek aldığım bu kumaşla biraz daha vakit geçirmek istiyorum.  Ancak az   kaldığı için desenlerini değerlendirmek daha iyi olacak... Bu kumaşlar, genelde döşemelik  olarak kullanılıyor. Leke tutmadığı, uygun fiyatlı ve eni geniş olduğu için çok kullanışlı. Çok kalın da değil. Kumaş satan dükkanlardan çok rahat bulabileceğinizi tahmin ediyorum.  Benim daha sade desenli olanlarından etek dikmişliğim bile var!
Kumaş desenlerinden, kolaj çalışmayı sizde düşündüyseniz bu yöntemi seveceksiniz...Kolaj için bakınız.














15x15 cm2











Dikmek işinizi kolaylaştırır.























Ütü yaptıktan sonra teğel ipliklerini sökebilirsiniz.











Simli oje kullanabilirsiniz.
 


Silikon yerine daha basit bir yapıştırıcı kullanabilirsiniz.



Desen yoğunluğu daha da artırılabilir.



Açık renk bir fon kartonu üzerine çalışarak çiçek renklerine uygun bir paspartu uyguladım. Çerçevenin içinde başka bir resim vardı. Ancak bu çiçeklerle  daha güzel oldu...



Bu resim mutfakta yerini aldı...



Yine daha önce yaptığım küçük bir örtüyü benzer bir teknikle çalışmıştım. Ancak kenarlarını desenlerin yarım cm. dışından kesmiştim. İki ucuna da püskül takmıştım.



Püf Noktası: Yıkanırkan püskülün yıpranmaması için,bu şekilde halkalara geçirebilirsiniz.


 
 
 
 
 
 
 
 
SAĞLIKLI BEDEN VE  RUH
DİLEKLERİMLE...
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder